zondag 26 augustus 2012

ABC - Tag

Vandaag heb ik de ABC - tag voor jullie. Klik op meer lezen, als je nieuwsgierig bent!
Hi mensen!

Ik heb de ABC - tag al meerdere keren op een blog gezien, en besloot om het vandaag dan maar eens zelf te doen. Het is vandaag zondag, een erg regenachtige chill dag voor mij haha. Let's get started!

age: 14 jaar

best friend: Daphne & Elke, helaas zijn we niet een groepje met zn 3'en.

chore you hate: mijn kamer opruimen, of de was doen. Blegh...

dreamhouse: Vrijstaand, maar niet heel groot, erg modern, en de kleuren gebroken wit & bruin, een redelijk grote tuin met een zwembad of jacuzzi.

essential start of your day: naar de toilet gaan, mn iPhone checken voor het weer, en eventuele berichtjes.

favorite color: blauw, of bruin tinten.

gold or silver: gold, zilver vindt ik te saai, vandaar dat ik ook een gouden horloge heb haha.

height: 1.79m, mijn lengte in principe is niet te lang, maar mijn onderlichaam is vooral heel lang, en dun, dus kan ik me daardoor nog wel eens onzeker voelen.

instruments i play: piano, ik speel het nu 1 jaar, en heb het ook 2 jaar op school gespeeld, zelf print ik nog wel eens wat leuke liedjes uit, met noten natuurlijk.

job title: slaafje hahaha, nee ik heb geen idee.

kids: natuurlijk heb ik nog geen kinderen, maar ik zou er later graag 2 willen hebben.

life is incomplete without: mijn ouders, broer, familie & vrienden.

music that you always listen to: ik luister vaak naar hardstyle, dance muziek, nicki minaj, taylor swift, top 40, gevoelige nummers & rap muziek.

nickname: Lotje of Lott.

overnight hospital stays: toen ik geboren werd, ben ik 5 weken te vroeg geboren, en moest ik nog een lange tijd in het ziekenhuis blijven. Toen ik 2 maanden was, ging het weer slecht met me, en heb ik weer 2 weken in het ziekenhuis gelegen.

phobias or fears: ik heb iets tegen spinnen, en dan spinnen van 2 of 3cm.

quote from a movie: ''Maar dat maakt niet uit, ik heb trek in een koekje, jij ook Dirkje van me?''

reasons to smile: een leuke mop, of gwn lachen als ik iets leuks heb gehoord, of gekregen, en natuurlijk als ik blij ben.

siblings: jaa, een broer van 17

time you wake-up: half 7 doordeweeks, als ik het eerste uur moet beginnen. In het weekend slaap ik het liefst uit tot half 11, 11 uur, soms is dit eerder of later.

underwear: boxershorts, en dames slips.

very important date this year: 7 december, mijn verjaardag, verder nog niet echt een speciale, maar die komen er nog wel bij hihi.

worst habit: knarsentanden in mijn slaap, en ik ben erg slecht in beslissingen maken, en dan krijg ik er altijd spijt van..

x-ray's you've had done: ik heb 1x mijn linkerpols gekneusd, en het jaar daarna diezelfde pols gebroken tijdens het snowboarden. Verder niets anders...

yummi food you make: spaghetti bolognese, a la lotte natuurlijk, pannenkoeken, noodle soup, en lasagne.

zoo animal: struisvogels en bavianen, heerlijke beesten haha!

Dit was het alweer voor vandaag, laat je reactie achter in de comments! Ik zie jullie snel weer!

Liefs,

Lotte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten